Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Kontakt - Bank Spółdzielczy w Chojnie

Kontakt

Centrala

Bank Spółdzielczy w Chojnie
ul. Jagiellońska 9
74-500 Chojna

Pn. – Pt.: 8.00 – 16.00
91 464 77 00
sekretariat@bschojna.sgb.pl

Adres do doręczeń elektronicznych (e-doręczeń): AE:PL-68046-84729-ASRVG-27

Inspektorem Ochrony Danych w Banku Spółdzielczym w Chojnie jest Pani Anna Daca, z którą można się skontaktować elektronicznie pod adresem iod@bschojna.sgb.pl lub pisemnie: Bank Spółdzielczy w Chojnie, ul. Jagiellońska 9, 74-500 Chojna.

Bankomat zatrzymał kartę, nie wypłacił gotówki? Konsultanci odpowiedzą na Państwa pytania od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. od 8:00 do 22:00.

Numery telefonów:

800 888 888 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z zagranicy)

Pod wskazanymi numerami infolinii mogą Państwo uzyskać informacje o danych teleadresowych naszych placówek oraz o wspólnych promocjach Spółdzielczej Grupy Bankowej. Adres e-mail: call.center@sgb.pl

Centrala

Bank Spółdzielczy w Chojnie
ul. Jagiellońska 9
74-500 Chojna

tel.: 91 464 77 00
fax: 91 464 77 89

Pn. – Pt.: 8.00 – 16.00

Wyznacz trasę

Formularz kontaktowy


    Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy w Chojnie z siedzibą w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 9, 74-500 Chojna zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

    Ponadto wyrażam zgodę:

    1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy w Chojnie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

    2 na używanie przez Bank Spółdzielczy w Chojnie mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

    1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

    Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

    Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] Bank Spółdzielczy w Chojnie z siedzibą w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 9, 74-500 Chojna (dalej: Bank Spółdzielczy w Chojnie) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.

    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez Bank Spółdzielczy w Chojnie za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od Banku Spółdzielczego w Chojnie na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.

    3. [odbiorcy danych] Bank Spółdzielczy w Chojnie może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Banku Spółdzielczego w Chojnie usługi prawne i serwisowe.

    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach Banku Spółdzielczego w Chojnie. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. Bank Spółdzielczy w Chojnie pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.

    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:

      a) dostępu do treści swoich danych,

      b) ich sprostowania,

      c) ich usunięcia,

      d) ograniczenia ich przetwarzania,

      e) przenoszenia danych.

    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres Bank Spółdzielczy w Chojnie z siedzibą w Chojnie przy ul. Jagiellońskiej 9, 74-500 Chojna, lub elektronicznie na adres: iod@bschojna.sgb.pl.

    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że Bank Spółdzielczy w Chojnie przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.