Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych - Bank Spółdzielczy w Chojnie

Oferta Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, SGB-Bank SA umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020 roku.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem Banku oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku (skrzynkę opiekuna: imie.nazwisko@bschojna.sgb.pl) lub: sekretariat@bschojna.sgb.pl

Klient indywidualny przesyła wyłącznie wniosek, natomiast klient instytucjonalny dołącza do wniosku informację wg stanu na 31 grudnia 2019 roku odpowiednią do rodzaju prowadzonej księgowości i zaangażowania klienta w Banku (wraz z podmiotami powiązanymi) oraz dane finansowe.

Po otrzymaniu wniosku i dokumentów Bank skontaktuje się z klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia.

Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w przypadku zawieszenia spłat.

Wymagane dokumenty:

Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (doc)

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)

Uproszczone formy księgowości:

Informacja uproszczona księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja uproszczona księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: książkę przychodów i rozchodów (jeśli prowadzona) na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane

Pełna księgowość:

Informacja pełna księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja pełna księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: sprawozdanie finansowe na 31.12.2019 r. oraz bieżące

Rolnik Indywidualny:

Informacja o gospodarstwie rolnym (doc)

 

Aktualizacja, lipiec 2020 roku

Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu

Dla Klienta Indywidualnego

Rozwiązanie zawieszenia wykonania umowy kredytu w ramach Ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. 2020 r. poz. 1086) – Tarcza antykryzysowa 4.0, jest skierowane do Klientów Indywidualnych, którzy po 13 marca 2020 r. utracili pracę lub inne główne źródło dochodu.

Zasady realizacji:

Posiadając kilka kredytów tego samego rodzaju (w ramach grupy kredytów konsumenckich, mieszkaniowych lub innych), Bank może zrealizować wniosek o zawieszenie wykonania tylko jednej umowy w ramach wymienionych grup kredytów. Dla każdego kredytu należy wypełnić wniosek oddzielnie.

Dodatkowo Bank informuje, że:

Wniosek o zawieszenie wykonania umowy, którego integralną częścią jest oświadczenie o utracie źródła dochodu może być złożony:

Wniosek do pobrania dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. ustawowych wakacji kredytowych_Klient Indywidualny (doc)